WELCOME HOME!!!


Click here for Myspace Layouts

Followers

Mar 26, 2011

saya sayang awak

Saya :
Saya hazwani binti hamdan. Saya adalah saya dan saya bukan orang lain. Image saya, bertudung dan macam-macam. Saya tak suka orang tegur saya dengan cara kasar. Saya tak boleh kena tengking. Ini memang sifat semula jadi saya, dan disebabkan sifat nie lah saya menjadi saya :)

Sayang :
Sayang, kasih sayang adalah apa yang saya anggap sebagai sayang. Saya sangat sayang orang yang sayang kan saya. Saya berterima kasih sangat dekat orang orang yang sayangkan saya. Walaupun saya nie macam nie, kalau ada orang still sayang kan saya. Saya akan sayang dia sangat-sangat ! 

Awak:
Awak adalah orang yang saya sayang. Saya sayang awak sebab bagi saya awak penting dalam hidup saya. Awak mcam jantung bagi saya. Tak ada jantung, so tak hidup laah saya. Awak yang saya maksud kan tolong laah jangan tinggalkan saya. Saya sayang awak ^^
SAYA SAYANG AWAK

Saya mungkin tak layak untuk awak. Saya mungkin tak serasi untuk awak. Awak pun mugkin bole dapat lebih dari saya. Awak mungkin tak nak dekat saya. Saya cuma bertepuk sebelah tangan. Takpe, saya tak kesah. Atleast saya dapat cakap dekat awak yang saya sayangkan awak. Saya tak tahu kenapa sejak pertama kali kita bercakap jantung saya dok bertukang saja. Adakah mungkin dia nak awak jadi penghuni dia ? Hihi alangkah beruntung nya saya kalau awak sudi menjadi jantung saya (: Tapi saya nie siapakan ? Saya nie tak apa makna pun di mata awak. Takpe, saya sedar diri saya nie tak de laah sehebat mana seperti yang lain. Bila saya marah awak, itu bermaksud saya nak yang terbaik untuk awak. Bila saya merajuk, itu bermaksud saya nak lebih mesra dengan awak. Bila saya kurang ajar itu bermaksud awak dah buat saya marah sehingga saya tak dapat control diri saya. Saya kan manusia biasa ? Saya mungkin terpaksa lepaskan awak. Yelaa, saya tak ada hak pun nak conquer awak. Takpe, kalau awak betul tak ada apa-apa perasaan dekat saya, saya terpaksa lepaskan awak. Saya lepaskan awak bukan sebab saya tak sayangkan awak taww. Saya just tak nak awak terpaksa bersama saya (: Saya sayang awak yang teramat !

All the thing I want you to know is : Mahh love just for you, no others (:
hanif or anep = I never think that you're mahh friend. You're special ~


dah follow ?good ! suke x? comment larh ♥

Mar 20, 2011

ISTILAH PERASAAN

SUKA - Perasaan yang wujud dalam diri semua orang. Kita akan  pada seseorang itu jika dia telah membuatkan kita gembira atau menyenangkan hati kita walaupun orang itu belum kita kenali sepenuhnya.

MINAT- Perasaan suka yang mendalam hingga timbulnya rasa pada seseorang dan sebolehnya cuba mengikuti setiap perkembangan dirinya dan ingin mendekatinya.

SAYANG - Perasaan minat pada tahap luarbiasa hingga wujudnya rasa dan merasa terlalu kasih pada seseorang itu hingga sanggup melakukan apa saja untuknya dan sentiasa memberi perhatian yang lebih padanya.

CINTA- Perasaan sayang yang keterlaluan hingga lahirnya rasalalu meletakkan seseorang itu di tempat yang paling istimewa dalam hatinya dan sentiasa menganggap orang itu adalah yang pertama dan terakhir dalam hidupnya.Pengertiannya terlalu suci dan luhur.

Cinta bukanlah paksaan kerana ia adalah kombinasi rasa dan sayang
                                      Matlamatnya cuma satu....kaulah segalanya

dah follow ?good ! suke x? comment larh ♥

people bufday...sorry late update =='

a boy that is now a man is officially 23 years old yesterday....
my brother that has given name by my parents hafeez b hamdan..
and it will never change....

my HUBBY...
his bufday is last month on the 11th february...
his legal name in the country is hanif...
people call him ANEP...
but only me can call SAYANG..
he is 100% luv in my heart :D
today is ur bufday boy....
HAPPY BIRTHDAY TO YOU....
MAKAN UBI KAYU TERCIUM BONTOT LEMBU ...
PADAN MUKE DELOOOO..
hahaha...btw, he's born name in the cert. is hazrul bin hamdan...
my super gemukk small brother :P

dah follow ?good ! suke x? comment larh ♥

Mar 14, 2011

ONLY GOD KNEW ALL THAT :3


sye x tau lg camne nk luahkan prasaan syg nie kat awk lg!! only god know how much i luv u, icare u, i need u, i miss u, i want u than anyone else...only god knew all that... i hope it can last 4 eva but it just won't 4 u!!! pliz, it really hurts me :( im begging you :3
dah follow ?good ! suke x? comment larh ♥

Mar 13, 2011

i want u

i want u so muchh !!!! luv u luv u  so f ****** much...
i want u as my bufday present....
DOMOKUN is the bestttt



dah follow ?good ! suke x? comment larh ♥





terjahlah lagi kat sini !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

thankzzzz

Blinkie Graphics Generator at TextSpace.net

led apple

led apple

my name >.

my name >.

double a

double a

Electroboyz

Electroboyz

Boa

Boa

BIGBANG

BIGBANG

F(x)

F(x)